Skip to:

Skip to:
W Algidzie uważamy, że od czasu do czasu można sobie pozwolić na coś słodkiego, szczególnie gdy dba się o zrównoważoną dietę i aktywny styl życia. Dlatego Unilever wdraża plan "Życie w Sposób Zrównoważony", w ramach którego chce poprawić zdrowie i samopoczucie 1 miliarda ludzi na świecie.
Naszą misją jest oferowanie dzieciom smakołyków sprawiającyh radość, jednocześnie umożliwiając ich rodzicom i opiekunom dokonywanie lepszych wyborów zakupowych w trosce o ich zdrowie i prawidłowe żywienie.
Jesteśmy pierwszą globalną marką podejmującą taką inicjatywę dlatego dołożyliśmy wszelkich starań aby zaprojektować naszą ofertę lodów "Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach", a nasza obietnica stanowi wyraźne zobowiązanie do odpowiedzialnej produkcji, komunikacji oraz sprzedaży.
X Nie kierujemy naszych kampanii reklamowych do dzieci poniżej 16 roku życia.
V Nasze produkty dedykowane dzieciom są komunikowane odpowiedzialnie.
Nasze lody są stworzone, aby dawać dzieciom radość oraz satysfakcję.
Nasze logo – „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” - jest umieszczane na wszystkich cennikach i opakowaniach, aby pomóc rodzicom i dzieciom znaleźć nasze produkty.
WYPATRUJ ICH W SKLEPOWYCH LODÓWKACH!
Lody mają sprawiać przyjemność i dlatego wszystkie nasze lody dla dzieci mają takie smaki, konsystencję, kształty i kolory, by ich jedzenie dawało jak najwięcej radości.
W związku z tym opracowaliśmy ściśle określone kryteria dotyczące wartości odżywczych wszystkich naszych lodów, tak by rodzice wiedzieli, że żaden nasz produkt dedykowany ich dzieciom nie zawiera więcej niż:
110 kcal w porcji,
3g tłuszczów nasyconych w porcji,
12g na porcję.
Nasze produkty nie zawierają sztucznich barwników oraz aromatów.
Aby uzyskać szczegółowe informacje o wartościach odżywczych produktu, należy zapoznać się z etykietą umieszcozną na opakowaniu.